Dit hangt van een aantal factoren af, onder andere van het tijdstip van bestellen en het ophalen van de pakketten door onze logistieke partner.
Bestel je meerdere paren van dezelfde maat? Reken dan op 1 extra dag voor het verzendklaar maken van je bestelling. We hebben van alle producten 1 maat op voorraad in onze winkel. Eventuele extra paren moeten van ons externe magazijn komen.
Onze logistieke partner haalt de pakketten van maandag tot en met vrijdag op. De ene dag komt deze chauffeur net wat eerder, de andere dag net wat later. Bestel je op een dinsdag tot en met vrijdag na 12:00 uur maar is de chauffeur nog niet langsgeweest? Dan proberen we er natuurlijk voor te zorgen dat jouw pakket nog mee kan op dezelfde dag dat je bestelt!
Zodra jouw pakket is opgehaald door de vervoerder en het pakket de eerste scan heeft gehad in het sorteercentrum, krijg je van de vervoerder jouw traceercode per e-mail en kun je jouw zending volgen.
Bovenstaande zijn verwachtingen dat wij jouw order versturen. Bij grote drukte in de winkel, feestdagen (Pasen, Hemelvaart, Koningsdag, etc.) of uitval van medewerkers kan het gebeuren dat we bovenstaande niet kunnen halen.
Ook zijn wij afhankelijk van bezorgende partijen waar wij geen invloed op hebben. Fouten in het sorteerproces, storingen of ziek personeel komt helaas voor en kan dus vertraging in de aflevering opleveren.
Aan onderstaande tabel kunnen door bovengenoemde zaken uiteraard geen rechten ontleend worden.
Besteld op: | Verstuurd op: | Levering op: |
---|---|---|
Maandag | Dinsdag | Woensdag |
Dinsdag voor 12.00 | Dinsdag | Woensdag |
Woensdag voor 12.00 | Woensdag | Donderdag |
Donderdag voor 12.00 | Donderdag | Vrijdag |
Vrijdag voor 12.00 | Vrijdag | Zaterdag |
Zaterdag voor 12.00 | Maandag | Dinsdag |
Zondag | Dinsdag | Woensdag |