Wat is jullie retourtermijn?
Als je om welke reden dan ook niet tevreden bent met je nieuwe schoenen of laarzen, dan kun je je order (of een deel ervan) binnen 14 dagen na ontvangst onbeschadigd en ongedragen terugsturen naar ons. Ook kun je je
Wanneer heb ik mijn geld terug als ik iets retour stuur
Als je bij ons een bestelling plaatst, versturen we die heel snel vanuit onze eigen voorraad. In heel veel gevallen heb je je nieuwe hoge hakken de volgende werkdag al in huis! En valt je nieuwe aankoop onverwacht toch tegen,
Ik krijg een melding dat mijn pakket retour gaat naar jullie. Wat nu?
Er zijn in de regel twee redenen waarom jouw pakket naar ons teruggestuurd wordt. Hieronder lees je hier meer over. Jouw pakket heeft een week op een servicepunt voor je klaargelegen, maar is niet door jou afgehaald. Als jouw pakket
Ik heb mijn bestelling binnen, maar mijn schoenen zijn beschadigd!
Voordat de schoenen/laarzen ingepakt worden worden deze nauwkeurig nagekeken op beschadigingen. Dit is mensenwerk en helaas kan het gebeuren dat we een krasje, deukje of plekje over het hoofd zien. We zijn tenslotte ook maar mensen 😉 In het geval
Ik ben te laat met retourneren….. wat nu?!
Vanaf het moment van afleveren van je bestelling, ook op een servicepunt, heb je wettelijk gezien 2 weken de tijd om de artikelen die je niet wilt behouden terug te sturen. Retourneren kan via een bezorgdienst naar eigen keuze of
Hoe stuur ik mijn pakket retour?
Je pakket van Sexyhogehakken.nl retourneren doe je zo: Voor onze Nederlandse klanten: Pak de schoenendoos die je terug wilt sturen netjes in met het bruine papier of ander inpakpapier. Heb je dat niet in huis? Wees creatief; gebruik een vuilniszak
Mijn track&trace-info van de retourzending zegt dat het pakket is afgeleverd, maar ik heb nog niks gehoord?
Dat kan helemaal kloppen! In de regel worden de retourzendingen in de middag bij ons in de winkel afgeleverd. Als het op dat moment druk is, kan het zijn dat het afhandelen van de retouren doorgeschoven wordt naar de volgende
Mijn schoenen of laarzen zijn stuk. Wat moet ik doen als ik een klacht heb?
Bewaar je ordernummer goed, bijvoorbeeld door het te noteren op de doos van de schoenen of laarzen die je hebt gekocht. Of sla het laatste mailtje met het ordernummer op in je map met bewaarde e-mails. Dit ordernummer heb je
In de winkel krijg ik geen geld terug als ik iets koop en het terugbreng. Op het internet wel. Waarom is dat?
In onze winkel kun je de schoenen of laarzen van jouw keuze eerst passen en eventueel bij bepaalde kleding houden voor de kleur als je aankoop voor bij een bepaalde outfit is. Dat kan natuurlijk niet als je via onze
Ik wil mijn order in de winkel aan de Karel Doormanstraat terugbrengen. Kan dat?
Natuurlijk kan dat! Uit veiligheidsoverwegingen is er in onze winkel weinig kasgeld aanwezig. Als je jouw schoenen of laarzen niet om wilt ruilen voor iets anders, maar je geld terug wilt, dan wordt dit weer naar jou overgemaakt als je vooruit
Als ik niet tevreden ben met mijn aankoop, kan ik de schoenen dan terugsturen en/of ruilen?
Als je om welke reden dan ook niet tevreden bent met je nieuwe schoenen of laarzen, dan kun je je order (of een deel ervan) binnen 14 dagen na ontvangst onbeschadigd en ongedragen terugsturen naar ons. Ook kun je je
Wil je op de hoogte blijven de laatste hoge hakken nieuwtjes? Schrijf je hieronder dan vrijblijvend in op onze nieuwsbrief: