Ik heb een bestelling geplaatst, wanneer wordt deze geleverd?
Dit hangt van een aantal factoren af, onder andere van het tijdstip van bestellen en het ophalen van de pakketten door onze logistieke partner. Bestel je meerdere paren van dezelfde maat? Reken dan op 1 extra dag voor het verzendklaar
Ik heb mijn bestelling binnen, maar mijn schoenen zijn beschadigd!
Voordat de schoenen/laarzen ingepakt worden worden deze nauwkeurig nagekeken op beschadigingen. Dit is mensenwerk en helaas kan het gebeuren dat we een krasje, deukje of plekje over het hoofd zien. We zijn tenslotte ook maar mensen 😉 In het geval
Hoe stuur ik mijn pakket retour?
Je pakket van Sexyhogehakken.nl retourneren doe je zo: Voor onze Nederlandse klanten: Pak de schoenendoos die je terug wilt sturen netjes in met het bruine papier of ander inpakpapier. Heb je dat niet in huis? Wees creatief; gebruik een vuilniszak
Mijn pakketje is bezorgd, maar ik heb niks ontvangen. Wat nu?
Check even bij je buren of zij misschien een pakketje ontvangen hebben. Onze pakketten worden verstuurd in bruin papier met als afzender Online Shop. Is je pakje dan nog niet boven water? Neem dan binnen 48 uur contact met ons
Wanneer krijg ik de track & trace info van mijn pakket?
Natuurlijk wil je graag weten wanneer jouw nieuwe hoge hakken geleverd worden. Heb je op een werkdag besteld voor 12.00u? Dan wordt het pakket in 99% van de gevallen dezelfde dag nog verstuurd. Heb je op een werkdag besteld na
Wat zijn jullie verzendkosten?
Voor bestellingen van artikelen die niet in de sale zijn met een prijs van € 49.95 of meer en bezorging in Nederland is verzending gratis. Onder de € 49.95 wordt er € 5,95 aan verzendkosten gerekend. Voor bestellingen van artikelen
Ik wil mijn bestelling naar een servicepunt van PostNL laten sturen, zodat ik het op kan halen wanneer ik wil. Kan dit?
Uiteraard kan dit! In het betaalproces heb je 3 bezorgmogelijkheden. – Naar je huis of werkadres via ‘Per (post) pakket’ – Ophalen in onze winkel in Rotterdam – Afhalen op servicepunt Als je aanvinkt ‘Afhalen op servicepunt’ krijg je de
Wat moet ik doen als ik niet aanwezig ben als mijn bestelling wordt afgeleverd?
PostNL biedt het pakket één keer bij jou aan of levert bij jouw buren. Ben je niet thuis bij levering? Dan krijg je een kaart in de brievenbus waarmee je online een nieuwe bezorgafspraak kunt maken. Of bij welke buren
Ik wil mijn bestelling op een postbusnummer laten bezorgen. Kan dit?
Levering op een postbusnummer is helaas niet meer mogelijk. Je kunt je pakket wel laten bezorgen op een servicepunt.
Wordt mijn bestelling discreet verstuurd?
Absoluut. Discretie staat bij ons hoog in het vaandel! Jouw schoenen of laarzen worden zorgvuldig verpakt in een schoenen- of laarzendoos. Deze doos wordt verpakt in bruin papier, dat speciaal geschikt is voor de verzending van pakketten. Op het pakket
Ik wil mijn bestelling in de winkel afhalen. Kan dit?
Natuurlijk kan dit. Op het bestelformulier kun je aangeven, dat je het artikel op wilt halen in onze winkel. Je kunt hier ook betalen en je betaalt uiteraard geen verdere kosten (zoals verzendkosten). Wil je het door iemand anders laten ophalen? Ook
Wil je op de hoogte blijven de laatste hoge hakken nieuwtjes? Schrijf je hieronder dan vrijblijvend in op onze nieuwsbrief: